IMG20231226183959-EDIT.jpeg

Amy Grace Krijtenburg

Heyy, ik ben Amy en ik ben bijna 14 jaar. Ik woon in Veenendaal en ik ben al mijn hele leven gelovig opgevoed. 

Toen ik heel klein was, voelde ik echt Gods aanwezigheid. Ik sliep bijvoorbeeld altijd bij de rand van mijn bed. Als mijn ouders vroegen waarom zei ik dat de rest van het bed voor Jezus was. Ook zei ik uit het niets bemoedigende woorden tegen m’n ouders, zoals ‘Hey Papa, je moet gewoon op God vertrouwen.

Toen ik ongeveer 9, 10 jaar was was ik heel erg aan het twijfelen over mijn geloof, met vragen als: Bestaat God wel, Wat gebeurt er na de dood, wat als ik niet goed genoeg ben? Ik lag daarvan soms tot laat wakker. Tot ik op een dag bij de kerk tijdens het worshippen echt de Heilige Geest voelde, dat was echt een bizar gevoel. Later ging het alleen maar beter. In 2022 ging ik voor het eerst naar WAY camp en met geweldige mensen, leerde nieuwe dingen en er werd voor mij gebeden. Alweer voelde ik de Heilige Geest! Ook bij de andere WAY avonden voelde ik echt Gods aanwezigheid. Bij WAY camp 2023 wist ik het zeker. Ik wilde me laten dopen! Ik wil de wereld laten zien hoe goed mijn God is en dat ik mijn oude leven wil achterlaten om een nieuw leven met God te beginnen <3

Binnen Mozaiek0318 kun je je laten dopen. Door de doop laat je zien dat je je oude leven wilt achterlaten en een nieuw leven met Jezus Christus wilt gaan leven. Door de doop zetten volgelingen van Jezus publiekelijk een nieuwe stap in hun geloof.