FAQ's


  • Bij Mozaiek0318 zeggen we: Je bent welkom zoals je bent. We willen dus iedereen die onze diensten bezoekt een plekje kunnen geven. Want we hebben op je gerekend.

    Bijzondere diensten, zoals Pasen en Kerst, zijn uitgelezen momenten om je buurman/vrouw of vrienden mee te nemen naar de kerk. We mogen tijdens deze diensten dan ook meer bezoekers verwelkomen! Dat is gaaf, maar we willen voorkomen dat we mensen naar huis moeten sturen met de opmerking "Sorry, we zitten vo!" past niet bij onze visie "Je bent welkom" Daarom werken we bij speciale diensten met tickets.

    We doen wel een oproep aan een ieder: Er is voor iedereen plaats tijdens een van de diensten. Ga bij het reserveren dus even goed na hoeveel kaarten je daadwerkelijk nodig denkt te hebben!

     

  • Je kunt zolang er nog tickets beschikbaar zijn altijd tickets bijbestellen.
  • Als je de tickets op je telefoon hebt, geldt dat ook als toegangsbewijs
  • Het is mogelijk om online het aantal tickets aan te passen. Je hebt is je bestelnummer en het bijbehorende emailadres nodig. Klik vervolgens op onderstaande link. Vul je gegevens in en je ontvangt dan direct een beveiligingscode die je moet invullen. Je kan nu je hele bestelling aanpassen.

     

    Bestelling wijzigen / annuleren
  • Ja, dit kan mits er in de andere diensten nog plaatsen beschikbaar zijn. je hebt je bestelnummer en het bijbehorende emailadres nodig. Klik vervolgens op onderstaande link. Vul je gegevens in en je ontvangt dan direct een beveiligingscode die je moet invullen. Je kan nu je hele bestelling aanpassen.

     

    Bestelling wijzigen / annuleren
  • Er is geen stoelreservering dus kom op tijd als je met een groep bij elkaar wilt zitten.
  • Zo snel je weet dat je te veel tickets hebt besteld, kun je online je bestelling annuleren. Je hebt je bestelnummer en het bijbehorende emailadres nodig. Klik vervolgens op onderstaande link. Vul je gegevens in en je ontvangt dan direct een beveiligingscode die je moet invullen. Je kan nu je hele bestelling annuleren of aanpassen.

    Zet alle tickets op 0 en je bestelling is geannuleerd!

     

    Bestelling wijzigen / annuleren
  • Dat kan nog zolang er tickets voor de dienst van jouw keuze beschikbaar zijn. Wacht niet te lang.
  • Neem dan contact op met het secretariaat via .